.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیام تبریک استاندار مازندران به مناسبت آغاز بهار و حلول سال نو
سیدمحمود حسینی پور، استاندار مازندران در پیامی با تبریک فرا رسیدن سال 1401 هجری شمسی، یادآور شد: ان شاء الله در تداوم اقدامات صورت گرفته در سال گذشته و تقویت ...
پیام تبریک استاندار مازندران به مناسبت آغاز بهار و حلول سال نو

شمال نیوز: سیدمحمود حسینی پور، استاندار مازندران در پیامی با تبریک فرا رسیدن سال 1401 هجری شمسی، یادآور شد: ان شاء الله در تداوم اقدامات صورت گرفته در سال گذشته و تقویت همدلی و هم افزایی و عزم جهادی همه فعالان و مردم شریف استان، شاهد تحول در بخش های مختلف بویژه معیشت و اقتصاد مردم مازندران باشیم. ‎

متن کامل پیام استاندار مازندران بدین شرح است:

                                             بسم الله الرحمن الرحیم

                                             یا مقلب القلوب و الابصار

                                                 یا مدبرالیل و النهار

                                              یا محول الحول و الاحوال

                                            حول حالنا الی احسن الحال

در فضایی به استقبال بهار و سال 1401 رفته ایم که به رایحه میلاد قائم آل محمد (ص) و میوه باغ نرجس معطر شده است و تحویل آن به عطر شعبان المعظم و تداوم آن به ماه قدسی و مبارک رمضان، ماه عبودیت و بندگی حق اتصال می یابد.

بهار، زمانِ نو به نو شدن، تحول، شکوفایی و تازگی جان و روح انسان با فیضان پروردگار سبحان است و نوروز، یادگار سنت و آئینی است که قلب ها را از هرگونه تیرگی، کدورت و تنافر می شوید و به سوی چشمه های پاک مهربانی، مودت و آشتی سوق می دهد.

در این لحظات سرشار که به فیض الهی؛ از حالی به حالی دیگر می شویم و جان ما از اَنفاس الهی سرشار می گردد، یاد و خاطره امام شهیدان ( رضوان الله تعالی علیه )، شهیدان خدایی دوران دفاع مقدس، و مرغان عاشق و مدافعان حرم حریم آل الله ( علیهم السلام ) و شهیدان فدایی امنیت و آرامش ایران اسلامی بویژه 10 هزار و 400 شهید دیار علویان، مازندران عزیز را گرامی می داریم و هرگز از یاد نخواهیم برد که بلاجویان دشت کربلایی بودند که با نثار جان و خون خویش، عزت، ثبات و اقتدار ایران و نظام اسلامی را به ارمغان آورده و بیمه کردند. از آستان خداوند سبحان مسالت داریم تا حال ما را به نیکوترین احوال بگرداند و ما را همواره پیرو راستین راه و مکتب شهدای عزیز قرار دهد.

علیرغم همه توطئه ها، نیرنگ ها و دشمنی های بدخواهان و به راه انداختن جنگ تمام عیار اقتصادی_روانی، ملت مومن و انقلابی ایران، سال 1400 و پیچ تاریخی دیگری را با آگاهی و بصیرت و پایداری خانواده های شهدا و ایثارگران پشت سرگذاشته است و در سایه انتخابی مهم و تاریخی در انتخابات در راستای تحقق عدالت، عزم خود را برای تحول اقتصادی با بهره گیری از ظرفیت های داخلی جزم کرده است.

و اکنون به سالی پای می نهیم که امیدواریم در سایه سار عنایات حضرت ولیعصر ( عج ) و منویات داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی ( مدظله العالی ) و عزم واراده پولادین ملت همیشه در صحنه ایران و تلاش شبانه روزی همه دستگاه ها و نهادهای نظام مقدس جمهوری اسلامی، پیشرفت، اعتلا و شکوفایی ایران اسلامی و مازندران ولایی تحقق یابد. ان شاء الله تعالی

برآنیم تا با همدلی، تعامل و هم افزایی، ظرفیت های بالقوه مازندارن را بالفعل کنیم و در حوزه های مختلف بویژه صنعت، گردشگری، کشاورزی و اقتصاد؛ خاصه تولید و اقتصاد روستایی و بخش های مهم عمرانی، زیرساختی، سواحل، اقتصاد دریا و طرح های تفریحی توریستی و ... تحول اساسی ایجاد کنیم و در چند ماه پایانی سال گذشته، گام هایی را در برخی حوزه ها برداشته ایم که نوید بخش بوده است.

از همه دلبستگان و عاشقان توسعه مازندران، مدیران، مسئولین، نهادها و کارکنان دستگاه های اجرایی استان خواستاریم که با عزم جهادی و انقلابی به قافله پیشرفت و تحول استان بپیوندند تا روزی که شاهد دگرگونی کامل و توسعه سامان ولایی مازندران و اعتلای معیشت مردم باشیم.

در این اوقات خوش بهاران؛ نوروز باستانی و فرارسیدن سال 1401 هجری شمسی را که در واقع سروش و مژده آور تحقق حاکمیت الهی بر جهان است، به محضر حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران که با سفر به دیار علویان زمینه ساز حرکت اساسی در روند توسعه استان شدند، تمامی مردم مومن، شریف، پاک نهاد و شهید پرور و خانواده های معظم شهیدان والامقام و ایثارگران سرافراز تبریک و تهنیت می گویم و ضمن قدردانی از حمایت های نماینده محترم ولی فقیه در استان، همراهی های عزیزان مشفق در قوای مقننه و قضاییه در استان و نیروهای پرتلاش و فداکار انتظامی، امنیتی، اطلاعاتی، ارتش، سپاه و بسیج و تمامی نیروهای جهادی، کادر درمان و همه فعالان مقابله با بیماری منحوس کرونا و مدیران و کارکنان خدوم خود در دولت و بخش های عمومی، غیردولتی و بخش خصوصی؛ از خداوند بزرگ برای همگان، عزت و سربلندی مسالت می نمایم.

سیدمحمود حسینی پور

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.061 seconds.